23. odborné fórum TLAK 2023 je skvělou příležitostí jak prezentovat výroby a služby a navazovat cenné osobní kontakty.
Součástí konference je proto také doprovodná výstava výrobků a služeb, která se bude konat v kongresovém centru hotelu Floret.
V rámci prezentace Vaší společnosti si můžete vybrat ze široké palety nabízených služeb:
A. Účast na akci formou partnerství
Generální partner – cena dohodou
Generální partnerství je nejprestižnější formou komerční účasti na akci. Z tohoto titulu je pouze jeden generální partner akce s nejprestižnějším umístěním reklamních prvků, loga, stánku apod. Nabídka pro generálního partnera je vždy tvořena na míru.
Hlavní partner – 50 000 Kč
Hlavní partneři konference jsou druhou nejprestižnější formou komerční účasti. Jejich počet je omezen na max. 4 až 6 hlavních partnerů akce.
Partner – 20 000 Kč
Partnerství konference je oblíbenou formou účasti řady společností na konferencích. Tento balíček poskytuje větší možnost pro prezentaci společnosti v rámci akce, než formou účasti jako vystavovatel.
Partneři čerpají komplexní balíček služeb viz. tabulka partnerských služeb.
Balíček lze samozřejmě připravit na míru přesně Vašim potřebám a požadavkům dle individuální dohody.
B. Vystavovatel
9 000 Kč
(K této ceně je potřeba připočíst registrační poplatek 2500 Kč za každou osobu zahrnující stravování, občerstvení a materiály pro vystavovatele.)
V předsálí je vyhrazen prostor pro komerční prezentaci. Vystavovatel obdrží vyhrazený prostor cca 6m2 zahrnující stolek a dvě židle. K této základní nabídce je nutné objednat registrační poplatek pro vystavovatele (2500 Kč/osoba, max. 2 osoby na stánek) Lze samozřejmě doobjednat další stoly, volnou plochu, přípojku el. energie apod.
C. Reklama ve přednáškovém sále
Od 3 000 Kč
Tato nabídka zahrnuje služby pro společnosti, které se nemohou účastnit (např. z důvodu pracovní vytíženosti) odborné akce prezenční formou, nicméně považují za důležité se na této akci prezentovat.
Do přednáškového sálu je možné umístit logo do čela konference nebo rollup k boční stěně sálu. Dále je možné využít projekční plochu a logo promítat v průběhu dne zařazené do smyčky během přestávek v programu. Lze také objednat komerční prezentaci v rámci odborného programu konference,
D. Prospektová služba
Od 1500 Kč
Účastníci obdrží u prezence jednotný balíček materiálů v konferenční tašce. Do ní lze umístit materiály (prospekty, katalogy, nebo i drobné reklamní předměty) dodané v dostatečném předstihu před konáním (min. dva pracovní dny před konáním akce) organizátorovi konference.
Tabulka partnerských služeb v rámci konference
Stupeň partnerství | Partner | Hlavní partner | Generální partner |
Cena bez DPH | 20 000 Kč | 50 000 Kč | Dohodou |
Účast na akci | 2 osoby | 4 osoby | Dohodou |
Logo na pozvánce | Ne | Ano | Ano |
Logo v čele konference | Ano | Ano Prestižní umístění | Ano Prestižní velikost i umístění |
Logo na čelní straně sborníku | Ano | Ano | Ano |
Logo čelní straně elektronických materiálů | Ano | Ano | Ano |
Logo na pozvánce na společenský večer | Ano | Ano | Ano |
Banner/roll up v sále | Ano (1x) | Ano (3x) | Ano (6x) |
Banner/roll up v přesálí | Ano (1x) | Ano (2x) | Ano (6x) |
Výstavní plocha | Stolek 2x židle | Stolek 2x židle + 6m2 | Stolek 2x židle + 12m2 |
Vkládání firemních materiálů do konferenčních tašek | Ano | Ano | Ano |
Reklama ve sborníku referátů | Ne | Ano | Ano |
Reklamní obsah do konferenční sekce na portálu | Ne | Ano | Ano |
Prezentace v rámci odborného programu konference | Ne | Ano 10 min max. | Ano 20 min max. |
Prezentace v rámci společenského večera konference | Poděkování moderátora | Vystoupení zástupce | Vystoupení zástupce |
Vlastní konferenční centrum / salonek | Ne | Ne | Ano |
Prezentace na portálech APTI | Logo | Logo + PR článek | Logo + PR + Banner na 12 měsíců |
Máte dotaz nebo chcete konferenční nabídku upravit na míru? Kontaktujte organizátora akce.
Informace k reklamním službám poskytuje a příjem objednávek vyřizuje:
Jan Lhotský
Medim, spol. s r.o.
Hovorčovická 382
250 65 Líbeznice
tel.: 603 213 386
e-mail: jan.lhotsky@medim.cz